Ugo Betti
Zločin na Kozjem otoku
Produkcija IV. semestra DI, GLR, DSU
Akademija za gledališče, radio, film in televizijo Univerze v Ljubljani
Na sporedu
Premiera junij 2023, UL AGRFT
Produkcija IV. semestra DI, GLR, DSU
Izvirni naslov Delitto all'Isola delle capre
Režija Marko Rengeo, Lucija Trobec
Dramaturgija Luna Pentek, Helena Šukljan
Kostumografija Klavdija Jeršinovec
Scenografija Dea Beatovikj
Oblikovanje svetlobe Domen Lušin
Uglasbitev Lucija Lorenzutti
Zasedba
Agata Alja Krhin
Pia Maja Kunaver
Angelo Rok Ličen
Silvija Kaja Petrovič
Edoardo Luka Seražin
Mentorji
Za dramsko igro in gledališko režijo doc. Branko Jordan, prof. Jernej Lorenci
Za dramaturgijo prof. dr. Tomaž Toporišič
Za jezik in govor asist. Martin Vrtačnik
Drama Zločin na Kozjem otoku italijanskega dramatika Uga Bettija (1892 – 1953) se dogaja v prvih povojnih letih. Izpraznjenost, odtujenost, negotovost, strah, samota. In ogromna želja po iskanju človeškega stika, ki ga posamezniki nikakor ne zmorejo vzpostaviti drug z drugim. Tri ženske – Agata, njena hči Silvija in njena svakinja Pia živijo v hiši, daleč stran od mesta. Samoten kraj. Žgoče sonce in leden veter. Koze, ki se pasejo povsod okrog. In tri ženske, ki so vzpostavile svojo
skupnost. Kako močno lahko zavarujejo svojo skupnost? Kaj se zgodi, če je potreba po stiku s svetom prevelika? Zadnja leta je njihov edini stik z realnostjo samo dostavljalec Edoardo. Sicer so ujete, same, druga z drugo. Na to so se navadile, čeprav še hrepenijo po vsem, kar so imele, preden so se ujele v to hišo. Po dolgih letih samote, v njihovo skupnost pride tujec, Angelo. Kako malo je potrebno, da si ženske postanejo nasprotnice? Katera se bo prva zlomila? Kateri odnosi so
najpomembnejši? Manipulacija. Želja. Poželenje. Kdaj se bomo spet počutili žive. Koliko smo pripravljeni žrtvovati za dosego cilja. Angelo kar na enkrat postane jedro njihove skupnosti. Kako rušilni so lahko odnosi. Kako uničujoča je lahko preteklost. In kdaj skrivnosti, ki jih nosimo, postanejo pretežke. Kako hitro lahko tujec zamaje temelje trdne skupnosti treh žensk. Kdaj dom ni več zavetje, ampak bojno polje. Kdaj se bo hiša sesula.
Koga želimo takrat zares rešiti – sebe ali druge?